• Emisiuni
  • Visuri la cheie
  • (P) Cea mai confortabilă metodă de a constata daunele de la distanță, atunci când te confrunți cu un eveniment nedorit

(P) Cea mai confortabilă metodă de a constata daunele de la distanță, atunci când te confrunți cu un eveniment nedorit

(P) Cea mai confortabilă metodă de a constata daunele de la distanță, atunci când te confrunți cu un eveniment nedorit

Ar fi ideal să putem prezice sau evita evenimentele nedorite, însă știm cu toții că e aproape imposibil. Tocmai de aceea, e bine să te pui la adăpost de efectele lor, atât pe tine, cât și locuința și bunurile tale, cu o asigurare facultativă pentru locuință sau una pentru automobil. Și chiar dacă vreodată te vei confunta cu o situație neprevăzută, vei știi sigur că o vei putea rezolva rapid și cu puțină bătaie de cap. Cum? Cu ajutorul tehnologiei. 

Azi vorbim despre Video Asist, aplicația de mobil lansată de Groupama Asigurări care îți permite să intri în legătură cu un inspector de daună, de la distanță, pentru a face rapid constatarea daunei. 

Video Asist este o soluție de a conecta clientul cu un inspector de daună la distanță, printr-un video call, prin care clientul, de acasă de la el, iar inspectorul de daună de la noi din birou, pot să realizeze inspecția de daună și un calcul al despăgubirii”, spune Călin Matei, Director General Adjunct Groupama.

Cum folosești aplicația Video Asist

Poți folosi aplicația Video Asist pentru a realiza inspecțiile de risc sau pentru a face constatarea daunelor pentru o poliță de asigurare facultativă pentru locuințe sau o poliță de asigurare facultativă pentru automobile Casco de la Groupama. Atunci când te confrunți cu un eveniment asigurat (avarie în locuință, avarie auto, inundație cu apă de la vecini etc.) trebuie să apelezi centrul de relații cu clienții Alo Groupama, la numărul 0374.110.110.

În urma apelului, ți se va indica să instalezi aplicația pe telefon și vei stabili cu operatorul o zi și o oră în care ești disponibil pentru a intra în legătură, prin video call, cu un inspector de daună. 

Următorul pas este contactarea inspectorului de daună prin intermediul aplicației Video Asist, în vederea constatării daunelor. Aplicația permite transmiterea de fotografii, care vor ajunge la dosarul de daună.

Ultimul pas în acest proces este semnarea documentelor primite prin e-mail pentru avizarea daunelor și trasmiterea lor către asigurător. 

Pentru a te bucura de experiența Video Asist, trebuie să deții un smartphone cu sistem de operare Android sau iOS, să ai semnal bun și conexiune stabilă la internet și să te asiguri că ai toate documentele solicitate de asigurător.

Video Asist îți permite să anunți un eveniment nedorit și să deschizi rapid un dosar de daună. Acest lucru înseamnă că vei câștiga timp pentru alte aspecte importante ale vieții tale. 

Share

Citește și

Ultimele articole

Top citite

Cele mai recente videoclipuri din emisiune Visuri la cheie

Articole pentru emisiune Visuri la cheie

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni